نشانی :

تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از میدان ولیعصر ، نبش کوچه روشن ، پلاک 1802 ، ساختمان پزشکان اطبا ، طبقه 5 ، واحد 15

نوبت دهی از شنبه تا پنج شنبه – از ساعت 8 الی 20  :  021889146010218891460302188914604

تلفن تماس 24 ساعته و روز های تعطیل : 09919191707

کلینیک ارتوپدی اطفال و کودکان

ارتوپد اطفال شاخه‌ای از علم پزشکی است که متخصصین آن در زمینه درمان انواع مشکلات مفصلی، عضلانی و استخوانی در کودکان تبحر دارند. بر اساس این تعریف پزشک ارتوپد کودکان می‌تواند تمام آسیب‌های فیزیکی و بیماری‌های مادرزادی مفصلی، اسکلتی و عضلانی کودکان را تشخیص داده و درمان کند. کلینیک ارتوپدی کودکان اطبا مجموعه‌ای کاملا مدرن و پیشرفته است که دسترسی بیماران به بهترین متخصص ارتوپد کودکان در تهران را فراهم می‌کند. در این مجموعه علاوه بر فعالیت مجرب‌ترین فوق تخصص ارتوپد کودکان، به‌روزترین تجهیزات پزشکی نیز وجود دارد که پاسخگوی نیاز بیماران از جهت روش‌های تشخیصی و درمانی است.

آشنایی با حوزه فعالیت متخصص ارتوپد کودکان

دکتر ارتوپد کودکان که گاهی نیز با نام‌هایی مانند فوق تخصص ارتوپدی اطفال و جراح ارتوپدی کودکان شناخته می‌شود؛ پزشکی است که در زمینه درمان انواع بیماری‌های اسکلتی، عضلانی و مفصلی تخصص دارد. این پزشکان معمولا از دو روش کلی برای درمان بیماران خود استفاده می‌کنند. شرایط جسمی بیمار، شدت بیماری، سن و فاکتورهایی از این دست در تعیین نوع درمان نقش مهمی دارند. بنابراین این دکتر ارتوپد اطفال است که تشخیص می‌دهد از کدام روش برای رفع مشکل استفاده شود. معمولا برای درمان بیماری‌های نه چندان شدید و حاد از روش‌های غیرتهاجمی مانند فیزیوتراپی و برای مشکلات حاد و شدید از روش‌های تهاجمی‌تر مانند جراحی استفاده می‌شود.

از آنجا که بدن کودکان باید تا پایان دوران بلوغ با سرعت زیادی رشد کند؛ آرایش مفاصل، عضلات و استخوان‌ها در بدن آنها نسبت به یک فرد بزرگ‌سال متفاوت است. از طرفی به دلیل تغییرات زیاد و دائمی که در بدن کودکان رخ می‌دهد؛ بسیاری از والدین درد‌های جدی و ناشی از ناهنجاری‌های اسکلتی-عضلانی را با دردهایی که معمولا در این سن بر اثر رشد بدن رخ می‌دهند اشتباه می‌گیرند. بنابراین حتما به والدین توصیه می‌شود که در مورد هر گونه درد جدی و شدید در بدن کودک‌شان در اولین قدم با یک متخصص ارتوپدی کودکان مشورت کنند. فراموش نکنید که مراجعه به موقع می‌تواند روی نتیجه درمان به شدت تاثیر بگذارد. ضمن اینکه نیاز کودک به استفاده از روش‌های تهاجمی مانند جراحی را کاهش می‌دهد. پس اگر کودک شما با دردهای غیرطبیعی مواجه است و دنبال پزشک ارتوپد اطفال در تهران هستید؛ همین الان تلفن را بردارید و با کلینیک اطبا تماس بگیرید.

به‌طور کلی پزشکان متخصص ارتوپد اطفال برای درمان کودکانی که به مشکلات عضلانی-اسکلتی و حتی بیماری‌های مفصلی مبتلا هستند و به موقع به پزشک مراجعه می‌کنند از روش‌های غیرجراحی استفاده می‌کنند. اما گاهی برای درمان مشکلی که نادیده گرفته شده است؛ نیاز به استفاده از روش‌های جراحی می‌باشد. در مجموعه اطبا که یک مرکز ارتوپدی کودکان نیز قلمداد می‌شود؛ بیمار توسط بهترین ارتوپد کودکان در تهران یا بهترین متخصص ارتوپدی اطفال تهران معاینه شده و تحت درمان قرار می‌گیرد.

برای درمان چه مشکلاتی می‌توانیم به فوق تخصص ارتوپد اطفال مراجعه کنیم؟

همان‌طور که گفتیم تخصص ارتوپدی اطفال مخصوص کودکانی است که مشکلات مفصلی، عضلانی و اسکلتی در نواحی مختلف بدن از جمله بازو، پاها و ستون فقرات دارند. بنابراین برای درمان انواع ناهنجاری‌ها و حتی بیماری‌های موثر بر روی سیستم اسکلتی-عضلانی مانند مشکلات راه رفتن، کجی اندام‌ها، بلندی و کوتاهی یکی از پاها، انحنای ستون فقرات، شکستگی استخوان‌ها، عفونت‌های استخوانی-مفصلی یا تومورها و نقص‌های مادرزادی در دست‌ها یا پاها می‌توانید به فوق تخصص ارتوپدی کودکان مراجعه کنید. کلینیک ارتوپد کودکان اطبا یکی از معتبرترین کلینیک‌های تخصصی در زمینه تشخیص و درمان چنین مشکلاتی است. در این کلینیک بهترین ارتوپد کودکان تهران بیماران را ویزیت کرده و با استفاده از تجهیزات پیشرفته تشخیصی و درمانی اقدام به درمان آنها می‌کند. شایان ذکر است که در مرکز ارتوپد کودکان اطبا تمام درمان‌ها تحت نظر بهترین و مجرب‌ترین دکتر ارتوپد کودکان تهران یا بهترین فوق تخصص ارتوپد اطفال تهران به بیمار ارائه می‌شود.

علاوه بر مشکلات ذکر شده کودکانی که با مشکلات پیچیده‌تر مانند تأخیر در رشد، دیسپلازی اسکلتی یا سندرم‌های دیگر موثر بر روی استخوان‌ها و عضلات مواجه هستند نیز می‌توانند ار خدمات این مجموعه استفاده کرده و تحت نظر پزشک ارتوپدی کودکان و بهترین دکتر ارتوپدی کودکان تهران درمان‌های خود را انجام دهند.

چه مشکلاتی توسط پزشک ارتوپد کودکان قابل درمان است؟

به طور کلی بیماری‌های ارتوپدی به بیماری‌های اطلاق می‌شود که مربوط به سیستم اسکلتی عضلانی مانند ستون فقرات، عضلات و مفاصل هستند. متاسفانه عموم مردم تصور می‌کنند که فقط افراد مسن باید نگران چنین بیماری‌هایی باشند. آنها معتقدند که فقط این افراد و آن هم به دلیل فرسودگی ناشی از افزایش سن با بیماری اسکلتی و مفصلی مواجه می‌شوند. این در حالی است که در یک طرف طیف بیمارانی که به این مشکلات مبتلا هستند کودکان قرار دارند. بنابراین همیشه دردها و مشکلات به ظاهر ساده را در بدن کودکان خود جدی بگیرید و برای درمان آنها با یک دکتر متخصص ارتوپد کودکان مشورت کنید.

اگر به دنبال بهترین ارتوپد اطفال در تهران یا بهترین کلینیک ارتوپدی کودکان تهران هستید؛ ما به شما کلینیک تخصصی اطبا را پیشنهاد می‌کنیم. در کلینیک فوق تخصصی ارتوپدی کودکان اطبا همکاران پزشک ارتوپد اطفال ما بهترین خدمات درمانی و تشخیصی را به بیماران ارائه می‌دهند. فراموش نکنید که شروع به موقع درمان بسیار حیاتی است. بنابراین اگر کودک شما احساس درد غیرمعمول دارد؛ حتما با یک پزشک ارتوپد کودک در تماس باشید.

دامنه فعالیت و بیماری‌های که یک دکتر فوق تخصص ارتوپد کودکان می‌تواند آنها را درمان کند کاملا گسترده است. اما مهم‌ترین دلایل مراجعه به این پزشکان عبارتند از:

درد ناشی از رشد

این دردها به دردی گفته می‌شود که بدن در زمان جهش رشد آن را تجربه می‌کند. معمولا دو گروه سنی وجود دارد که دردهای ناشی از رشد بدن را تجربه می‌کنند. کودکان 3 تا 5 ساله و کودکان 8 تا 12 ساله. این درد بسته به بازه زمان بلوغ جسمی کودک می‌تواند بین یک تا دو سال طول بکشد. درست است که این درد معمولا طبیعی است؛ اما اگر همراه با ضعف، لنگیدن و درد شدید در یک ناحیه خاص از بدن بود حتما باید توسط متخصص ارتوپدی اطفال بررسی شود. پس اگر کودک شما در این بازه سنی است و درد غیرطبیعی همراه با سایر علائم را دارد؛ برای مراجعه به بهترین دکتر ارتوپد کودکان در تهران یا بهترین فوق تخصص ارتوپد کودکان تهران با کلینیک اطبا تماس بگیرید.

اسکولیوز

اسکولیوز در واقع یک نوع انحنای غیرطبیعی ستون فقرات است؛ که بیشتر اوقات در دوران جهش رشد یعنی دقیقا قبل از بلوغ اتفاق می‌افتد. حدود 3 درصد از کودکان، مبتلا به اسکولیوز هستند. اکثر موارد این اختلال از نوع خفیف است. اما برخی از کودکان مبتلا به آن، اگر درمان مناسب را انجام ندهند؛ با افزایش سن دچار مشکلات شدیدی می‌شوند. در این شرایط منحنی ویژه ستون فقرات باعث کاهش فضای قفسه سینه شده و عملکرد صحیح ریه‌ها را دشوار می‌کند. با این وجود این اختلال اگر به موقع تشخیص داده شده و درمان شود؛ در اکثر مواقع خطری ندارد و کودک می‌تواند به زندگی عادی باز گردد. بنابراین اگر برای درمان این عارضه در کودک خود به دنبال دکتر ارتوپد کودکان خوب در تهران می‌گردید و می‌خواهید با بهترین دکتر ارتوپد کودکان تهران مشورت کنید؛ با کلینیک اطبا تماس بگیرید.

شکستگی استخوان

اگرچه ممکن است اصطلاح شکستگی شما را کمی بترساند؛ اما این عارضه در مقایسه با سایر بیماری‌های اسکلتی عضلانی جدی نیست. شکستگی استخوان یکی از شایع‌ترین دلایل مراجعه به ارتوپد اطفال است. در واقع این عارضه چهارمین علت آسیب‌دیدگی در بین کودکان زیر 6 سال محسوب می‌شود. زمین خوردن مهم‌ترین عامل شکستگی استخوان در این گروه سنی است. اما جدی‌ترین شکستگی‌ها معمولا در اثر تصادفات رانندگی رخ می‌دهند. این نکته را فراموش نکنید که به دلیل انعطاف‌پذیری استخوان‌ها، شکستگی‌های استخوانی در بدن کودکان با بزرگ‌سالان متفاوت است. استخوان‌های کودکان دارای پوشش ضخیم‌تری هستند و همین موضوع باعث می‌شود که شوک را بهتر جذب کنند. شکستگی در بدن کودکان به ندرت نیاز به جراحی ترمیمی دارد. به شرطی که به موقع و تحت نظر بهترین دکتر ارتوپد اطفال درمان شوند.

پاچنبری

پاچنبری به شرایطی گفته می‌شود که در آن به نظر می‌رسد پاهای نوزاد تازه متولد شده از قسمت مچ به سمت داخل چرخیده است. در این عارضه پا به سمت داخل و پایین خم می‌شود؛ و کف پاها رو به روی هم قرار می‌گیرد. در 50 درصد موارد، هر دو پای نوزادی که به این عارضه مبتلا است تحت تاثیر قرار می‌گیرد. از طرفی از هر 1000 نوزاد فقط 1 نفر با اختلال پاچنبری متولد می‌شود. این اختلال مادرزادی بدون درمان بهبود نخواهد یافت. بنابراین انجام درمان طی چند هفته اول تولد برای این نوزادان بسیار حیاتی است.

درمان مناسب می‌تواند احتمال بروز عوارض بعدی را به شدت کاهش داده و عملکرد پاهای نوزاد را به حالت طبیعی برگرداند.

در کلینیک اطبا کودکان مبتلا توسط بهترین دکتر ارتوپد کودکان در تهران و یا بهترین فوق تخصص ارتوپد اطفال در تهران معاینه و درمان می‌شوند.

عفونت‌های استخوانی و مفصلی

ورود باکتری به بدن عامل اصلی ایجادکننده عفونت‌های استخوانی، مفصلی و عضلانی هستند. این عفونت‌ها غالبا درد و التهاب به وجود می‌آورند. در کودکان، عفونت‌های استخوانی و مفصلی معمولا در استخوان‌های بلند بازوها و پاها اتفاق می‌افتد. رایج‌ترین و عمیق‌ترین شکل این عفونت‌ها، استئومیلیت و آرتروز سپتیک هستند که برای درمان آنها مراجعه به بیمارستان ارتوپد کودکان ضروری است. در کلینیک اطبا بهترین فوق تخصص ارتوپد کودکان در تهران کودکان مبتلا به عفونت‌های استخوان، مفصل و عضله را معاینه کرده و به کمک امکانات پیشرفته این مرکز، اقدام به درمان می‌کند. عفونت استخوان در صورت تشخیص زودهنگام، با مصرف دارو تحت نظر پزشک قابل درمان است. اگر به دنبال بهترین دکتر ارتوپد اطفال در تهران برای درمان این عفونت در بدن کودک خود هستید با مجموعه ما تماس بگیرید.

آرتروز

متداول‌ترین نوع آرتروز در بین کودکان، آرتریت ایدیوپاتیک نوجوانان (JIA) است که به آن آرتریت روماتوئید جوانی نیز گفته می‌شود. این نوع آرتروز در صورتی که به درستی و در زمان مناسب درمان نشود می‌تواند منجر به آسیب دائمی در مفاصل شود. گاهی این آسیب انجام کارهای روزمره مانند راه رفتن و حتی لباس پوشیدن را نیز برای کودک دشوار می‌کند. نکته مهم در مورد این بیماری، درمان به موقع و صحیح آن است. در مرکز درمانی اطبا ما از تجربه بهترین پزشک ارتوپد اطفال تهران که دارای فلوشیب ارتوپدی اطفال است استفاده می‌کنیم. ضمن اینکه تجهیزات روز دنیا را نیز در اختیار داریم. مجموع این عوامل سبب می‌شود که کودکان مبتلا به این بیماری که در مرکز ما به بهترین شکل درمان شده و بتوانند هر چه سریع‌تر به زندگی عادی خود باز گردند.

مشکلات ستون فقرات

مشکلات ستون فقرات در کودکان هنگامی اتفاق می‌افتد که ستون فقرات خمیدگی غیرطبیعی پیدا می‌کند. این خم نامتعارف فشار روی مهره‌ها را افزایش داده و منجر به درد می‌شود. اسکولیوز، اسپوندیلولیز، اسپوندیلولیستیز، کیفوز یا همان قوز کمر و لوردوز از جمله مهم‌ترین مشکلاتی هستند که در دوران کودکی روی ستون فقرات افراد تاثیر می‌گذارند. خوشبختانه بسیاری از این اختلالات قابل درمان هستند. به شرطی که به موقع برای درمان آنها به متخصص ارتوپدی کودکان در تهران مراجعه شود. در کلینیک تخصصی اطبا برنامه ما استفاده از تخصص، فناوری پیشرفته و روش‌های مراقبتی نوآورانه در جهت بهبود کودکانی است که مشکلات ستون فقرات دارند. به همین دلیل سعی کرده‌ایم که از تجربه بهترین متخصص ارتوپد اطفال تهران در این زمینه بهره ببریم.

راه رفتن غیرطبیعی

راه رفتن غیرعادی نوعی راه رفتن به صورت نامنظم یا دارای الگویی متفاوت است. بیشتر مشکلاتی مانند راه رفتن روی نوک انگشتان، خم شدن پا به سمت داخل و… به مرور زمان و با درمان‌های سطحی مانند استفاده از کفش ارتوپدی کودکان از بین می‌روند. اما اگر این مشکلات بعد از 5 سالگی نیز وجود داشته باشند ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری را به بار بیاورند. فراموش نکنید که کودکان در سن 7 سالگی به مهارت کافی برای راه رفتن دست پیدا می‌کنند و می‌توانند مانند یک بزرگ‌سال راه بروند. بنابراین اگر کودک شما بعد از 7 سالگی هم با این مشکلات مواجه است حتما با یک پزشک ارتوپد اطفال خوب در تهران تماس بگیرید. در کلینیک اطبا بهترین متخصص ارتوپد کودکان تهران مستقر است و می‌تواند در این زمینه به شما مشاوره بدهد.

آسیب های ورزشی

فعالیت بدنی بخش مهمی از زندگی کودکان است. همه کودکان در سنین پایین حداقل به یک ورزش علاقه دارند و آن را به صورت حرفه‌ای ادامه می‌دهند. از طرفی آسیب دیدن، بخشی از ورزش است. اما نکته‌ای که بسیار حائز اهیمت است؛ درمان به موقع و صحیح آسیب‌هایی است که در طول ورزش کردن به استخوان‌ها، مفاصل و عضلات کودکان وارد می‌شود. عدم درمان مناسب و اصولی این آسیب‌ها می‌تواند در آینده مانع پیشرفت ورزشی کودک شود. بنابراین والدین باید تمام آسیب‌های ورزشی اعم از شکستگی استخوان‌ها، کشیدگی عضلات و حتی دردهای مفصلی بعد از فعالیت را در کودکان جدی گرفته و اقدام به درمان آنها کنند. بیمارستان ارتوپدی کودکان تهران اطبا با بهره‌گیری از تجربه بهترین فوق تخصص ارتوپد کودکان در تهران و بهترین فوق تخصص ارتوپدی کودکان تهران آماده ارائه خدمات به این کودکان است.

چه زمانی باید به دکتر متخصص ارتوپدی کودکان مراجعه کنیم؟

کودکان نسبت به بزرگ‌سالان افراد فعال‌تری هستند. بخش اعظمی از زندگی آنها صرف دویدن، بازی کردن و پریدن می‌شود. فعالیت زیاد و گاهی خطر کردن که در ذات کودکان نهفته است؛ می‌تواند منجر به ایجاد صدماتی در بدن آنها شود. در این شرایط اگر آسیب جدی نباشد؛ توجه والدین می‌تواند مثمر ثمر باشد. اما گاهی آسیب‌ها نیاز به بررسی دقیق‌تر دارند. در این شرایط توصیه ما تماس با یک مرکز درمانی و دریافت مشاوره پزشکی است. ما در مجموعه اطبا، کودکان مبتلا به صدمات این چنینی را تحت نظر بهترین دکتر فوق تخصص ارتوپد کودکان در تهران و بهترین ارتوپد کودکان تهران درمان می‌کنیم. بنابراین اگر مشاهده کردید که کودک شما بعد از یک آسیب فیزیکی، درد جدی دارد و علائم دیگری مانند ناتوانی در استفاده از اندام، کبودی غیرطبیعی، خراشیدگی شدید پوست را تجربه می‌کند حتما از طریق مرکز درمانی اطبا با بهترین متخصص ارتوپد کودکان در تهران در تماس باشید.

در مورد شکستگی یا سایر آسیب‌های استخوانی همیشه بدبین باشید و به دکتر متخصص ارتوپد کودکان در تهران مراجعه کنید. ماندگاری این شکستگی‌ها ممکن است سلامت کودک را در آینده تهدید کند. پزشکان این مجموعه فراتر از آموزش‌های پیشرفته، امکان استفاده از تجهیزات درمانی و تشخیصی به‌روز را نیز دارند. بنابراین در این کلینیک پروسه درمان به صورت کامل انجام می‌شود. پزشکان ما تجربه زیادی در زمینه تأمین نیازهای کودکان مبتلا به آسیب و مشکلات عضلانی و اسکلتی دارند. بنابراین اگر به هر دلیل شاهد علائم غیرطبیعی در کودک‌تان بودید؛ در اولین فرصت به کلینیک ارتوپد کودکان در تهران مراجعه کرده و این موضوع را به پزشک اطلاع دهید. با مشورت با بهترین دکتر ارتوپد کودکان روزهای طلایی درمان را از دست نخواهید داد. پزشکان ما به شما کمک خواهند کرد که درمان مناسب را انتخاب کرده و در رشد صحیح سیستم اسکلتی- عضلانی کودک خود نقش مهمی داشته باشید. این نکته می‌تواند تأثیر جدی بر روی رشد و نمو کودک شما داشته باشد. درمان بیماری‌ها و آسیب‌ها در کودکی، آینده فرزند شما را از خطر جدی نجات می‌دهد.

در کنار صدمات و آسیب‌ها برخی از بیماری‌های مادرزادی نیز وجود دارند که بر روی سیستم اسکلتی-عضلانی کودک تاثیر می‌گذارند. این بیماری‌ها نیز باید در اسرع وقت توسط پزشک تشخیص داده و درمان شوند. تشخیص زودهنگام این مشکلات به کودک کمک می‌کند تا با حداقل اختلال، وارد سن بزرگسالی شود. گاهی اوقات ملاحظاتی در مورد سن، وزن و طول استخوان کودک وجود دارد که نوع درمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با وجود این ملاحظات، هر چقدر زودتر بتوانید بیماری کودک را کنترل و درمان کنید؛ شانس رشد سیستم اسکلتی-عضلانی او را مانند یک کودک سالم بالا می‌برید.

از طرفی پزشکان فوق تخصص ارتوپد کودکان می‌دانند که کودکان مانند بزرگ‌سالان نمی‌توانند درد و علائم خود را به صورت واضح بیان کنند. به همین خاطر روش‌های خاصی برای شناسایی علائم این گروه سنی دارند. این پزشکان در زمینه آماده‌سازی کودکان برای انجام درمان نیز تخصص دارند. بنابراین کودک قبل از انجام درمان، آرامش را در کنار آنها تجربه خواهد کرد. ما در کلینیک اطبا سعی کرده‌ایم که بهترین متخصص ارتوپد اطفال در تهران و بهترین دکتر ارتوپد اطفال تهران را به خدمت گرفته و خدمات ذکر شده را به بیماران خود عرضه کنیم.

اگر تمایل دارید تا با مجرب‌ترین پزشک فوق تخصصی ارتوپدی اطفال در تهران و بهترین دکتر ارتوپدی کودکان تهران مشورت کنید؛ نام کلینیک تخصصی اطبا را در ذهن خود داشته باشید. در مجموعه اطبا سعی شده تا در کنار تجربه و تخصص، از فناوری‌های نوین و پیشرفته نیز برای درمان بیماران استفاده شود. در مجموعه ما علاوه بر آرامش کودک، آرامش والدین نیز مطرح است. فراموش نکنید که بهترین ارتوپد کودکان در اطبا مشغول به کار است. ما به بیماران خود تعهد داریم و در کنار خدمات باکیفیت آرامش ذهنی کودک و همراهان را نیز مدنظر قرار می‌دهیم.

پس اگر به دنبال بهترین جراح ارتوپد کودکان در تهران، بهترین متخصص ارتوپد اطفال در غرب تهران، بهترین ارتوپد کودکان در تهران، مجرب‌ترین دکتر ارتوپد اطفال در تهران یا یک دکتر خوب ارتوپد کودکان در تهران و بهترین دکتر فوق تخصص ارتوپد کودکان در تهران هستید؛ با ما تماس بگیرید.

در مرکز درمانی اطبا، که یکی از مجهز‌ترین مراکز مخصوص ارتوپدی کودکان در تهران است؛ مجموعه‌ای از پزشکان مجرب و آموزش دیده و بهترین ارتوپدی اطفال تهران حضور دارند و آماده ارائه هرگونه خدمات تشخیصی و درمانی به والدینی هستند که به دلایل مختلف به یک دکتر متخصص ارتوپد اطفال در تهران نیاز دارند. در این کلینیک تجهیزات بسیار پیشرفته تعبیه شده که کار تشخیص و درمان را به دقیق‌ترین شیوه ممکن انجام می‌دهند. تخصص در کنار استفاده از فناوری‌های به‌روز مهم‌ترین مزیتی است که کلینیک اطبا را از سایر مراکز و کلینیک‌های تخصصی متمایز می‌کند.

نشانی :

تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از میدان ولیعصر ، نبش کوچه روشن ، پلاک 1802 ، ساختمان پزشکان اطبا ، طبقه 5 ، واحد 15

نوبت دهی از شنبه تا پنج شنبه – از ساعت 8 الی 20  :  021889146010218891460302188914604

تلفن تماس 24 ساعته و روز های تعطیل : 09919191707

برگشت به بالا